Gejowskie. Opowiadania erotyczne

Opowiadania w kategorii "Gejowskie"

Wymiana fotek

Od dawna kreca mnie fiuty. Mam spora kolekcje fotek ladnych kutasow. Same fiuty. Nie kreca mnie faceci tylko fiuty. Bardzo kreca mnie shemale. Lubie tez zabawy analne. Zona regularnie rucha mnie straponem. Mamy taki dwustronny. Ona sobie wklada w cipe a druga strona rucha mnie. Ma fantastyczne orgazmy przy tym. Ja jak leze na plecach z nogami  (...)

Zabawy chłopaków

Cześć. Jestem Grzesiek i mam 19 lat. Studiuję chemię i mieszkam w akademiku. Odkąd pamiętam jestem biseksualny, a zamieszkanie w akademiku było okazją by doświadczyć więcej z tą samą płcią. A zaczęło się tak - w zeszłym roku rozpocząłem studia. Przez wakacje poznałem na necie pewnego chłopaka, który także miał zacząć studiować na tej samej uczelni. Pisaliśmy głównie o seksie i przesyłaliśmy sobie pikantne fotki. W październiku przydzielono mnie  (...)

Kutas po kutasie

Tak się złożyło, że przyjechałem tam z półgodziny wcześniej. Super miejscówka. Duże jezioro, które jest ogrodzone płotem, niewiele osób tam się kręci. Miejsce, w którym spotykają się geje. Żeby się tam dostać, trzeba przejść przez garaże i przeskoczyć siatkę. Ścieżka prowadzi za murowanymi garażami w zarośniętej krzakami i drzewkami gęstwinie. Postanowiłem się przejść, żeby nie stać w miejscu. Mniej więcej w połowie drogi do zejścia do jeziora, stał  (...)

Twinks - druga noc w namiocie

W dalszej części dnia pojechaliśmy do miasta na małe zakupy. Cały czas zastanawiałem się, jak to będzie w nocy. Niestety wracając nie zdążyliśmy na autobus. Skoro jednak nie mieszkam aż tak daleko, postanowiliśmy pójść piechotą. W końcu ładna pogoda, to pół godziny spaceru może się nam przydać. Wychodząc z centrum zaczęliśmy rozmawiać o tym jak to zrobić wieczorem. Tak jak wcześniej ustaliliśmy - to on będzie stroną dominującą. (...)

Brat cały mój

Historia, którą się z wami podzielę jest prawdziwa i miała miejsce rok temu. Jak już wspomniałem na początku, mieliśmy z moim bratem wspólne zainteresowania i znajomych, raczej nie dochodziło między nami do kłótni. Kiedy już byłem świadomy swojej orientacji stwierdzilem, że nie będę z tym walczył. Zrezygnowałem z grania w piłkę nożną, ponieważ nie sprawiało mi to już przyjemności. Mój brat Tomek natomiast dalej należał do szkolnej  (...)

Twinks - w domu

Poprzednia noc w namiocie była bardzo przyjemna. Nad ranem zbudziliśmy się ze stojącymi ptaszkami. Uśmiechnęliśmy się do siebie i powiedziałem: "Zaczekaj, zrobimy to w domu". Wyszliśmy z namiotu i poszliśmy do domu. Rodziców oczywiście już nie było a na stole czekało śniadanie - parówki i chleb tostowy. "Mmmm, kiełbaska" zamruczał kuzyn, choć miał na myśli coś innego. Zaprowadziłem go do sypialni rodziców. Stanęliśmy przed dużym  (...)

Wspólna masturbacja

W lecie przyjechał do mnie kuzyn. Ponieważ było gorąco postanowiliśmy nocować w namiocie. Rozłożyliśmy stary namiot, wyszukaliśmy duży dmuchany materac i było gotowe. Graliśmy na kompie do późna a potem poszliśmy do namiotu. Nie chciało nam się jednak spać. Zaczęliśmy rozmawiać i jakoś zeszliśmy na tematy seksu. Nie mieliśmy dziewczyn i temat powędrował do masturbacji. Powiedziałem, że jeszcze nigdy nie dotykałem czyjegoś penisa (...)

Warto było iść na basen

Zrobił to momentalnie, jego duże prącie powoli zagłębiało się w moim odbycie przynosząc nieziemską przyjemność, moje jęki były coraz głośniejsze, widocznie podobało mu się to bo zwiększył prędkość i dał mi kilka klapsów w pośladki, po chwili obrócił mnie na plecy i znowu władował się cały w moją dupę, całował mnie i lekko przyduszał, jego ruchy były coraz szybsze i mocniejsze, w pewnym momencie dobił się do końca a ja poczułem ciepło jego  (...)

Moja słodka tajemnica

Hej, mam na imię Szymon, mam 17 lat i chodzę do drugiej klasy liceum. Już od dawna wiem, że jestem gejem. Jest to jednak moja tajemnica. Kiedy rozpocząłem naukę w liceum, zaprzyjaźniłem się z dziewczyną z klasy o imieniu Karolina. Szybko staliśmy się najlepszymi przyjaciółmi. Niedługo potem dowiedziałem się, że ma o rok starszego brata o imieniu Konrad. Gra w klubie piłkarskim, jest bardzo przystojny i wysportowany. Nie ukrywam, że nie (...)

Mała ciota dla 3 czarnych pał

Ta historia wydarzyła się w wakacje które spędzałem u rodziny w Londynie. W moim rodzinnym mieście nie ma za wiele dużych pał do possania, stwierdziłem że w tak dużym mieście musi być równie dużo wielkich kutasów chętnych na taką kurewkę jak ja. Odpaliłem więc grindr, już po paru minutach pojawiło się kilka powiadomień. Najbardziej w oczy rzuciła mi się wiadomość od czarnego faceta po 20, w pierwszych wiadomościach wysłał  (...)