Rodzinka. Opowiadania erotyczne

Opowiadania w kategorii "Rodzinka"

Urlop 3

Poczułam jak mi wody odchodzą, nie wierzyłam własnym uszom. Przecież mają jeszcze czas by stracić dziewictwo, zwłaszcza Madzia. Naprawdę nie wiedziałam co mam powiedzieć. Faktem jest, że Zbyszek to bardzo miły człowiek, wiem że nie skrzywdziłby moich córek. Wiem też, że bardzo się do siebie zbliżyliśmy, zwłaszcza w sferze seksu. Prawda jest taka, że lepiej by było jakby straciły swoje dziewictwo w sposób kontrolowany a (...)

Gosia i jej tata.....

Było około godziny piętnastej. Gosia czekała akurat na powrót córki ze szkoły, oraz męża z pracy. Szykowała akurat obiad, który miał być gotowy do czasu ich powrotu. Dzień był bardzo upalny dlatego też Gosia miała na sobie jedynie zwiewną sukienkę w kolorze niebieskim. Nie kłopotała się nawet wkładaniem bielizny, w domu nie była jej do niczego potrzebna, tylko by przeszkadzała. Spojrzała na zegarek. Do powrotu córki  (...)

Urlop 2

Po powrocie z plaży do naszego domku musiałyśmy się odświeżyć. Pobyt na plaży dostarczył nam naprawdę wiele emocji, kosztował nas też sporo wysiłku. Nie rozmawiałam z córkami o naszych przeżyciach, tylko dokończyłyśmy się rozpakowywać i zajęłyśmy się przygotowaniem kolacji. Dzień był upalny a wieczór wcale nie zapowiadał się lżejszy. Pomimo zachodu słońca w dalszym ciągu było gorąco tak więc kolację  (...)

Urlop 1

Na te słowa całe towarzystwo wstało i pobiegło w kierunku wody. Musiało to nieźle wyglądać, jak trzy nagie laski biegną a ich wielkie piersi bujają się na wszystkie strony. A pośród nich wysoki facet z równie rozbujanym kutasem i wielkimi jajami  Wpadliśmy do wody i zaczęło się wielkie wspólne pluskanie, chlapanie, przewracanie. Podczas tych zabaw Zbyszek miał niejedną okazję wymacać nas wszystkie dokładnie. Moje  (...)

Urlop

Postanowiliśmy z mężem, że tegoroczny urlop spędzimy całą rodziną nad morzem. Przygotowania trwały juz od jakiegoś czasu. Zakupiłam nowy strój do opalania, sobie i moim dwóm córkom – 17 letniej Karolinie i 15 letniej Magdzie. One również nie mogły się już doczekać tego wyjazdu. Początek urlopu się zbliżał i nagle wiadomość, że mąż z powodu swoich obowiązków w pracy, musi przesunąć urlop o parę dni a domek został  (...)

Gorące chwile z siostrą

Lato to piękna pora roku. Wiele osób lubi je za to, że rozgrzane słońcem dziewczyny chodzą wtedy bardzo kuso ubrane i jest sobie na co popatrzeć. Ja jednak pod tym względem zawsze wolałem zimę, a to dlatego, że mam młodszą siostrę, która zimą lubiła pokazywać w domu swoje wdzięki. By nie zmarznąć w nogi, nosiła pod spodniami rajstopy, a gdy wracała ze szkoły bądź skądkolwiek, zdejmowała przemoczone  (...)

Agnieszka i jej mężczyźni, cz1.

Agnieszka właśnie wracała z pracy do domu. Była godzina około dwudziestej trzeciej, ponieważ Aga miała akurat drugą zmianę. Pracowała jako kierowniczka w restauracji Mc Donalds. Jadąc miejską komunikacją jedyne o czym marzyła była gorąca kąpiel i sen. Wiedziała jednak, że zanim się położy będzie miała jeszcze jedno zadanie do wykonania. Ojciec z pewnością nie poszedł jeszcze spać i czeka na nią. Przez kilka ostatnich  (...)

Kuzynka

Jak prawie co każdy weekend jeździłem na noc do kuzynki, przeważnia z piątku na sobotę. Miałem 15 lat, ona 18. Zawsze do torby brałem bieliznę, ładowarkę do telefonu i kilka filmów. Sandra, bo tak miała na imię często na nasze nocki kupowała jedzenie i picie. Zapytała się mnie co chcę ze sklepu. Tego weekendu byłem tak napalony, że nie mogłem dłużej wytrzymać (...)

Sex z ojczymem cz 2

Mam na imię Lena . Mam 18 lat . Moi rodzice rozwiedli się 2 lata temu . Głównym powodem był nowy facet matki . Ona miała 37 lat . On 27 lat. Miał na imię Wojtek . Ojciec wyprowadził się z domu a ona poprosiła Wojtka żeby z nią zamieszkał . Zgodził się. Nie odzywałam się często do jej ,, partnera " , ale wydawał się być normalny . Pewnego dnia przyszłam ze szkoły , mamy nie było a on siedział w salonie i pracował . Poszłam na  (...)

Seks z ojczymem

Mam na imię Lena . Mam 18 lat . Moi rodzice rozwiedli się 2 lata temu . Głównym powodem był nowy facet matki . Ona miała 37 lat . On 27 lat. Miał na imię Wojtek . Ojciec wyprowadził się z domu a ona poprosiła Wojtka żeby z nią zamieszkał . Zgodził się. Nie odzywałam się często do jej ,, partnera " , ale wydawał się być normalny . Pewnego dnia przyszłam ze szkoły , mamy nie było a on siedział w salonie i pracował . Poszłam na górę (...)