Standard. Opowiadania erotyczne

Opowiadania w kategorii "Standard"

Przeleć mnie

Właśnie skończyły się ćwiczenia na które większość chodziła gdyż pozwalało to zaliczać większość przedmiotów bez większych ceregieli. Ale czekała nas jeszcze spora dawka wykładów aż do godziny 19. Była dopiero godzina szesnasta lecz już było ciemno. Mimo wypitych tego dnia trzech kaw jego zdolność koncentracji była bliska zeru. W tej sytuacji postanowił już jechać do domu. Powiedział o tym Joasi którą od dwóch lat woził do szkoły gdyż mieszkali obok siebie i nie sprawiało mu kłopotu (...)

Jak w raju

Pracowałem z Nią sześć lat w jednym pokoju. Często siedząc przy komputerze widziałem z boku jej nogi, szczupłe i zgrabne. Wielokrotnie w różnych fantazjach erotycznych wyobrażałem sobie nas w miłosnych harcach. Jednak tego co zaszło w lipcu minionego lata nie mogłem przewidzieć. Było bardzo upalne południe, po prostu zupa grzybowa, wszyscy chodzili prawie rozebrani a otwieranie okien jeszcze pogarszało sytuację. Z impetem wszedłem do pokoju otwierając szeroko (...)

Niecodzienne rąbanko

Zgrabna, przystojna, niespełna 30-letnia julka kowalska oczarowała już niejednego szefa w swojej zawodowej karierze. Pracę i kochanków-pryncypałów zmieniała bowiem częściej niż koła w samochodzie. Jej dyrektorowi Andrzejowi, który codziennie mijał kilkakrotnie Julię na korytarzu firmy, fiut o mało co nie rozwalił rozporka. - Wpadniesz do mojego gabinetu? Chciałbym byśmy się bliżej poznali (...)

Najwspanialsze orgazmy

Marek miesiąc temu przeprowadził się z rodziną na przedmieście. Nie miał tu jeszcze żadnych kolegów ani koleżanek. Zresztą nie spieszno mu wcale z tym było. Dzięki dużemu placu za domem miął co robić. Poza tym pomagał wciąż przy domowych porządkach. Dom był średnich rozmiarów jednak miejsca w nim było wiele. Pokój Marka mieścił się na pierwszym piętrze i od tygodnia był kompletnie umeblowany. Okno wychodziło na ulice za która znajdował się podobny dom. W całej (...)

Seksik pod prysznicem

Trzask drzwi od szkoły i uderzenie gorąca wyrwało Jacka z zamyślenia. "No i po zawodach" -pomyślał z ulgą - "piątek, wolne, ciepło". Na schodach mignęła mu sylwetka Krzycha. - Hej, Krzychu - zawołał. Krzysztof odwrócił głowę. - Idziesz pograć - Jacek uniósł w górę rakietę - Czemu nie - w oczach Krzycha coś zabłysło - może znowu spotkamy te dwie małe? - Ostatnio nas leją jak chcą - Jacek był zły.  (...)

Wysadź mnie od środka

Cale to zdarzenie wynikło z powodu Agnieszki. To był jej pomyśl, żeby zabrać namiot, śpiwory i trochę konserw, i wybrać się na rowerowa wycieczkę. Było bardzo ciepło i zgodziłem się na jej propozycje. Pierwszy dzień był bardzo upalny i przesadziliśmy z długością trasy - chcieliśmy nocować na plaży nad pięknym jeziorkiem w lasku. Było to nasze ulubione miejsce - to właśnie tutaj odbył się nasz " ; ;pierwszy raz". Późnym wieczorem rozbiliśmy namiot i zapadliśmy ledwo żywi w śpiwory. Następny dzień był jeszcze bardziej upalny - zdecydowaliśmy się pozostać w tym miejscu jeszcze jeden dzień. Wieczorem rozpaliłem ognisko nad samym brzegiem jeziora za (...)

Sex w lesie

Był upalny, pierwszy dzień lipca, gdy leżąc na plaży ujrzałem Beatę. Piękną blondynkę o długich zgrabnych nogach i wręcz wspaniałym tyłeczku, który aż się prosił żeby w niego wejść, i tych dużych jędrnych piersiach odsłoniętych na pokaz. To wszystko sprawiło że mój kutas sztywny z zachwytu prosił się na wolność. W pewnym momencie Beata zwróciła się w moim kierunku i poprosiła abym towarzyszył jej w przechadzce po plaży. Zaskoczony takim obrotem sprawy poderwałem się czym (...)

Wspaniałe widoki

Wyjechałem na obóz w góry. Nikogo znajomego, sami nowi, to miała być przygoda. Zbiórka była o 6.00 rano na dworcu fabrycznym w Łodzi. Wyjechaliśmy o siódmej. Jechałem w przedziale z dwoma chłopakami i pięcioma dziewczynami. Tak - przypadało pięć dziewczyn na trzech chłopaków i to mniej więcej taka proporcja dotyczyła całego obozu. Dziewczyny były nawet niezłe. Zawsze znajdzie się ta najładniejsza i ta najbrzydsza, a wtedy, w pociągu, w przedziale na pewno najfajniejsza była Marta. Była wysoka, i bardzo ponętna jak na swój wiek - rok młodsza ode mnie. Figurę (...)

Rozkoszna stacja

Nie miałem co robić i włóczyłem się pustoszejącymi uliczkami mojego miasta. Raz po raz zerkałem na okrągłe pośladki jakiejś suczki prowadzonej za rękę przez dorodnego samczyka. Żenada! Buzi, buzi... Kocham Cię... Uwielbiam Cię... Rzygać się chce... Kiedy obserwowałem kolejny, kołyszący się miarowo (muszę to przyznać) zgrabny tyłek przejechał obok mnie samochód... Zwolnił i zatrzymał się kilka metrów dalej. Po kilku krokach, kiedy obok (...)

Masz mnie teraz

Kolejny dzień, kolejne zmagania z nauczycielami kolejne jedynki. Za co? Piotrek był uczniem 3 klasy szkoły średniej. Chodził do ogólniaka niedaleko domu. Wprawdzie nie szło mu zbyt dobrze ale miął blisko wiec zmiana szkoły nie wchodziła w grę. W środę miął na rano. Po drodze do szkoły zapalił papierosa i pomyślał ze może by się tak dzisiaj urwać z lekcji. W sumie to dobry pomyśl bo dzisiaj był język polski którego Piotrek nie znosił. W dodatku aż 2 lekcje. Mimo braku chęci powolnym krokiem (...)

Pierwsza   « 20 21 22 23 24 25 26 »