podglądanie. Opowiadania erotyczne

Opowiadania w kategorii "podglądanie"

Kuzynki

Bedac nastolatkiem spedzalem wakacje u rodziny. Mialem dwie kuzynki, siostry Julita i Beata. Starsze kilka lat ode mnie. Studentki. Mialy juz dwadziescia kilka lat. Poniewaz jezdzilem tam od lat traktowaly mnie jak malego chlopca. Nie krepowaly sie mnie wcale. Chodzily w bieliznie, wchodzily do lazienki kiedy sie kapalem aby skorzystac z toalety, itd (...)

Pani Jadzia

Pani Jadzia to sasiadka i przyjaciolka matki. Zajmowala sie mna kiedy bylem dzieckiem. Mama pracowala na zmiany wiec po szkole szedlem do pani Jadzi na obiad. Czasem spalem u niej jak mama pracowala na nocke. Kiedy mialem 12 lat zaczalem odkrywac wlasna seksualnosc. Podgladalem matke i inne kobiety kiedy i gdzie sie tylko dalo. Pania Jadzie tez. Glownie w lazience kiedy sikala czy myla sie. Grzebalem tez w jej szafie z bielizna i w koszu na brudne ubrania.  (...)

Urodzinowa niespodzianka

Zaśmiała się jedynie przyjaźnie i z uśmiechem go okraczyła, powoli opuszczając się na jego kutasa. Nakierowała go w swoją cipkę i pomału zaczęła podskakiwać. Coraz szybciej i mocniej. W końcu z każdym jej skokiem, było słychać głośne klapnięcie gdy opadała na jego krocze. Przerywane było to krótkimi urywanymi oddechami i jękami. Marcus leżał z rękoma za głową i obserwował jak się bawi. Widać było, że sprawia jej to przyjemność. Złapał ją w pewnym momencie za piersi i ścisnął mocno (...)

Nieznajomy z plaży 1

Zgodził się natychmiast i po minucie w samych tylko bokserkach, leżał odwrócony do niej plecami. Kasia nie była już cnotliwa a nawet miała za sobą kilkadziesiąt burzliwych seksualnie nocy. Pierwszym, który wniknął do jej wnętrza był Marek – student trzeciego roku Polibudy, z którym chodziła od drugiej klasy gimnazjum. Był on mocno doświadczony w ruchaniu, ponieważ od pierwszego roku studiów był utrzymankiem jednej bogatej kobiety, która starsza od niego o dziesięć lat, za spędzone w (...)

Pasierb

Od sześciu lat jestem żoną Darka. Wdowiec z nastoletnim synem. To bardzo dobry i miły facet, idealny mąż. Ciężko pracuje na utrzymanie wszystkich nas, bowiem ja akurat nie pracuję. Żyje nam się całkiem dobrze, z jednym małym wyjątkiem. Ale może po kolei, Darek jest od mnie ponad dwa razy starszy. Ma bowiem sześćdziesiąt jeden lat, podczas gdy ja dopiero trzydzieści. Problem jest taki że ze cztery lata temu stopniowo mój mąż stawał się impotentem. A dwa lata temu stracił już zupełnie  (...)

Rodzinne wakacje

Na plaży było za gorąco. W dodatku nawet nie dało się poczytać książki, bo odbijające się od kartek słońce za bardzo dawało po oczach. Grzesiu postanowił wracać do domu. Niezbyt lubił się opalać, w przeciwieństwie do swojej rodziny. Ojciec siedział na leżaku i pił piwo za piwem, a nowa partnerka ojca – Marta – przysypiała na kocu. Siostra Grzesia też lubiła smażyć się na słońcu, a dla ochłody co jakiś czas chodziła popływać w  (...)

Dynastia, cz. 1: rocznicowe zakupy

Mariola była w związku z Andrzejem niemal 25 lat. Właśnie zbliżała się rocznica ich ślubu, i chociaż kobieta chciała cieszyć się tym wynikiem, który był niewątpliwym sukcesem, to jednak głównie ze względu na dzieci. Małżeństwo jubilatów przeżarło się, a oni sami byli już wobec siebie przede wszystkim przyjaciółmi, otaczając się troską i zrozumieniem, jednak bez dawnej namiętności i pożądania. Seks był dla nich przeżytkiem. Przestali  (...)

Znajomi z podwórka - zabawy w piwnicy

Któregoś dnia siedzieliśmy na ławce przed blokiem we czwórkę: ja, Piotrek, Anka i Ulka. Ławka ta była najczęstszym miejscem spotkań i gadania; często zbereźnego, no bo o czym mogą rozmawiać nastolatki w wakacje, zwłaszcza gdy dziewczyny noszą lekkie sukienki a chłopaki spodenki. ;) Pilnowaliśmy tylko, żeby nikt nie podsłuchał, a zwłaszcza czyjeś młodsze rodzeństwo, które wszędzie wtykało nosy (...)

Jak by nigdy nie było...

Pewnego weekendowego dnia Piotr wraz ze swoją dziewczyną Magdą zaprosili mnie na wieczorną imprezkę przy ognisku. Akurat trafił się pierwszy od dawna wolny weekend, więc doszłam do wniosku, że przyda się odreagować i zrelaksować. Przyjęłam więc z niekrytym entuzjazmem propozycję i wieczorkiem dotarłam na wskazaną działkę znajdującą się na obrzeżu miasta przy urokliwym jeziorku. Grilek już się  (...)

Podglądanie i pierwszy raz

witam, mam na imie adam, a przygoda o ktorej chce napisac miala miejsce 20 lat temu, dziewczyny były troche inne, np nie goliły cipek. pojechalem kiedys na oboz ktory był dla dzieci z ubogich rodzin i z patoligicznych, ja pojechalem przez przypadek bo ktos nie mógł. mialem wtedy 15 lat, w pierwszy dzien poznalem kube był rok starszy ale niezdał 2 razy, za jego namową poszlismi zapoznac sie dziewczynami, ja bylem  (...)